חיפוש עסקים בעמקים

בלוג

בלוג

◄ 5 סיבות מדוע כדאי לפרסם ״תוכן איכותי״ בפייסבוק ►

מאת: נטלי אוליאל, מומחית לשיווק ופרסום ברשת הדיגיטלית


אני מניחה שאת צמד המילים ״תוכן איכותי״ או ״שיווק תוכן״ כבר שמעתם לא פעם במהלך השנים האחרונות.

אז רגע לפני שנתחיל למנות סיבות למדוע הוא חשוב, בואו נדבר רגע על מה זה ״תוכן איכותי״.

תוכן איכותי הוא תוכן שנותן ערך ללקוחות ולקוראים שלנו - מדבר אליהם, מעניין, מסקרן, מרגש, מלמד ומבדר אותם ועקב כך נותן להם תחושת שייכות וחיבור למותג שלנו.

לא סתם ביל גייטס הכריז כבר בשנת 96 שהתוכן הוא המלך, והוא כאן כדי להישאר.

יאללה בואו נתחיל :

1. אנשים לא נכנסים לפייסבוק כדי לצרוך פרסומות.

במידה ואנו משווקים את העסק שלנו בצורת תוכן בעל ערך ולא תוכן פרסומי, הפוסטים שלנו נראים הרבה יותר ״טבעיים״ על הפיד, מפרסומות העין שלנו כבר רגילה להתחמק ולזפזפ.

2. כאשר אנחנו מפרסמים תוכן שרלוונטי לקהל היעד שלנו, עם הזמן הוא יראה אותנו כמבינים בתחום בו אנו עוסקים, כסמכות, אוטוריטה ומקור לידע.

כאשר הם יצטרכו עזרה / מידע בתחום בו אנו עוסקים הם כבר ידעו למי לפנות ;)

3. תוכן איכותי ניתן לשתף - תחשבו על זה.. מתי לאחרונה שתפתם בפייסבוק פרסומות שראיתם סטייל ״רק עכשיו! מבצע רק ל24 שעות בלבד״ ?

לעומת זאת תחשבו מתי לאחרונה שיתפתם פוסטים שנותנים ערך, מידע ועניין?

I rest my case

4. מחקרים מראים כי 73% מהאוכלוסייה מעדיפים לקבל פרסומים בצורת תוכן ולא כפרסומת.

(מספרים תמיד מנצחים)

5. אותנטיות! דרך שיווק תוכן אתם יכולים להראות את עצמכם ואת העסק שלכם כמו שהוא, להראות מה מייחד ומבדל אתכם, מה חשוב לכם ומה ערכי היסוד שלכם.

דברים מאוד חשובים בכדי ליצור חיבור אמיתי עם הלקוחות שלנו.

״טוב נטלי, זה מעולה והכל אבל מה בתכלס לפרסם?״

ראשית עלינו לחשוב מי הוא קהל היעד שלנו וללמוד אותו.

לאחר מכן יש לחקור מה מעניין אותם, מה מדבר, מסקרן, ורלוונטי להם - ועל נושאים אלה לכתוב.

רוצים דוגמה? הפוסט הזה ממש, הוא מדבר אל קהל היעד שלי (בעלי עסקים), על נושא שחשוב לו (פרסום בפייסבוק), ועל נושא שיכול להיות לו שימושי ולתרום לו לידע.

סוג נוסף של תוכן איכותי הוא תוכן שלוקח את הלקוחות טיפה פנימה לתוך העסק, מספר להם על תהליכים, חידושים, תובנות, הצלחות ואפילו קשיים.

פוסטים מסוג זה יוצרים חיבור בין העסק ללקוחות ומורידים את החומות.

יחי המלך! 👑

 

הכותבת היא נטלי אוליאל - מומחית בשיווק ופרסום דיגיטלי.


כרטיס העסק שלי




 

 

 

 

אם ברצונכם לשלוח לנו מאמר שנעלה כאן בבלוג, כתבו את תוכנו בגוף ההודעה או צרפו בקובץ וורד

Tivonet