פעילות למשפחות במגידו

מה יש לעשות באזור מגידו והסביבה? האם מתאים למשפחות ולמה כדאי לבוא לבקר באזור המועצה האזורית מגידו?

הקיץ הגיע והגיע זמן לחפש פעילות מהנה ומרעננת לכל המשפחה. אם אתם מחפשים יעד מושלם לטיול בארץ, עם נופים מדהימים, היסטוריה, מלא אטרקציות ורק שעה נסיעה מהמרכז – הכירות את המועצה אזורית מגידו. בחירה מושלמת לפעילות המכילה תערובת מושלמת של טבע, תרבות ופעילויות לכל המשפחה.


מה יש לעשות במגידו?

באזור המועצה האזורית מגידו, תוכלו למצוא מגוון רחב של פעילויות לכל טעם וגיל. לאוהבי הטבע, ישנם מסלולי טיול ביערות מנשה הכוללים נחלים רטובים ומסלולים מסודרים ונקיים. תוכלו למצוא טיולי אופניים מודרכים או טיולים ב"סינגלים" באזור יקנעם ושער העמקים.


לאוהבי התרבות ישנם מספר מוזיאונים ואתרים היסטוריים באזור, כולל תל מגידו המפורסם בכל העולם,  מוזיאון וילפריד ישראל – לאמנות המזרח (בקיבוץ הזורע) ואתר מערת הפלמ"ח בקיבוץ משמר העמק (מישהו אמר חסמב"ה?) וה"סליק" בקיבוץ עין השופט .


אוהבי האטרקציות ימצאו במגידו פעילות רבה החל מרכיבה על סוסים בחוות דובי, טיולי ג'יפים, מתחם דייג בכפר, טיולי אופניים מאורגנים ועוד פעילויות רבות ומרכזי מבקרים שחלקם צריך לתאם הגעה מראש.


את החלק הקולינרי השארנו לסוף כי אי אפשר לטייל בלי לאכול משהו על הדרך. ולפעמים הטיול הוא רק תירוץ כדי להגיע לחוויה קולינרית במגידו. אז באזור מגידו צצו בשנים האחרונות עשרות עגלות קפה המגישות מבחר מצומצם אך מדוייק של קפה טוב, אוכל איכותי ושירות אישי ומיוחד. באזור גם יקבי בוטיק רבים, יצרני שמן זית וחקלאות מקומית ובכלל אפשר לבלות יומיים שלמים רק בין האטרקציות הקולינריות במגידו.

 

למי זה מתאים?

טיול במגידו מתאים לכל המשפחה - מהקטנטנים ועד לסבים. הקרבה היחסית למרכז הארץ, לחיפה והכרמל ולאזור הגליל, הופכים את מגידו לאזור מושלם לטיולי יום. נסיעה קצרה ואתם בעולם אחר. אם הגעתם במקרה בתאריך שבו מתקיים פסטיבל מגידו, בכלל הצלחתם ! פסטיבל מגידו מתקיים אחת לשנה ומביא את המופעים הטובים בישראל ישר לבימות הפסטיבל במגידו. בדקו את התאריכים של הפסטיבל הקרוב.


במגידו ישנם גם מקומות לינה מגוונים, החל מלינה בקיבוצים, וכלה בצימרים מפנקים במושבים, דירות אירוח ואפילו מתחם קמפינג.


אזור מגידו מציע למשפחות פעילות מושלמת לטיולי יום. זה הזמן לבוא עם המשפחה למועצה אזורית מגידו. חפשו באתר שלנו את כל העסקים המקומיים שיכולים להפוך את הטיול שלכם לבלתי נשכח, יש לכם אפשרות ליצור איתם קשר ישיר ללא מתווכים ולהכיר אותם באופן אישי.


אז ארזו את התיק, הכובעים ומשקפי השמש, ובואו לפעילות משפחתית מהנה במועצה האזורית מגידו. המסע שלכם מחכה!