איך לבחור חוג לילדכם לקראת השנה הבאה?

אם אתם גרים באזור זבולון והסביבה, כיצד כדאי לבחור חוג לילדים בזבולון - כנסו לקריאה

אנחנו עומדים בפתחה של שנת לימודים חדשה, ויחד עם רכישת ציוד לבית הספר, הורים רבים מתחילים לחשוב על חוגים לילדים לקראת שנה הבאה. כיום הורים רבים משקיעים לא מעט כספים בחוגי ספורט והעשרה עבור כל ילד במשפחה, וכיוון שהביקוש גדל בכל שנה, מגוון החוגים גם גדל ומשתנה.
אז איך למצוא חוג לילדים באזור זבולון?
למרות שבעיני רבים אזור עמק זבולון נחשב לכפר, ורבים לא ממש יכולים למקם אותו על מפת ישראל, דווקא באזור זה יש לא מעט חוגים במגוון רחב של תחומים. בדרך כלל חיפוש החוגים משתנה בהתאם לגיל הילד. ולמה הכוונה? הורים לילדים צעירים (עד כיתה ב' בערך) יחפשו חוגים בקרבת מקום, דהיינו בקיבוץ או יישוב קהילתי בו הם מתגוררים, או ביישוב הסמוך. לכן חוגים לילדים צעירים בדרך כלל יתחילו בשעות מאוחרות יותר, על מנת שההורים יוכלו להסיע או ללוות את הילד לחוג.
לעומת זאת חוגים לילדים בוגרים יותר,יתנהלו לרוב במיקום קרוב - בתוך בית הספר האזורי או המתנ"ס המקומי.
איזה חוגים לבחור לילד?
לכאורה הילדים בוחרים את החוגים בעצמם, ואם הילד שלכם נהנה בחוג שהוא בחר בשנה שעברה, המשימה שלכם בבחירת החוגים הסתיימה. אבל אם יש לכם ילד שלא סגור איזה חוג הוא רוצה, או אם אתם רוצים לחשוף אותו לחוג חדש, אתם צריכים לבדוק איזה תחום פעילות הכי קרוב לליבו של ילדכם.
במשפחות רבות, במיוחד אם מדובר בילדים בגיל ה"טיפש-עשרה" או ילדים המתקרבים לגיל זה. ההורים מתעקשים במיוחד על בחירת חוג ספורט אחד לפחות עבור בילד. לצערינו ילדים רבים מבלים שעות רבות מול מסכים, וזו ההזדמנות שלנו כהורים לדאוג קצת לבריאותם ולכושר שלהם, גם אם אנחנו מרגישים שאנחנו "מכריחים" אותם.
באזור המועצה האזורית זבולון יש שלל חוגי ספורט, החל מכדורגל וכדורסל, וכלה ברכיבת סוסים ויוגה. תנו לילד לבחור איזה ספורט הוא רוצה לנסות, בכל בחוגים אפשר להגיע לשיעור ניסיון בדרך כלל. אז עודדו את הילד לנסות.

האם יש חוגי מוזיקה לילדים באזור זבולון?
באזור המועצה האזורית זבולון פועל בית ספר למוסיקה, אשר מפעיל חוגי מוסיקה ברחבי המועצה. אם בישובכם או בישובים הקרובים אין חוג מוסיקה, נסו לחפש מורים פרטיים, אשר ילמדו את ילדיכם פסנתר, גיטרה ותופים. אתם תתפלאו לדעת כמה אנשים מוכשרים ומורים מצויינים גרים באזור. עם מורה פרטי תמיד תוכלו לתאם שעה נוחה לשיעור עבורכם  ועבור הילד.


חוגים לילדים בעמקים - חוגי העשרה וסדנאות לכל הגילאים
אם הבת שלכם מאוד אוהבת ציור או קרמיקה, גם כאן ליישובי עמק זבולון יש מה להציע. שלל חוגי ציור ויצירה תמצאו לא רק במסגרת המתנ"ס אלא גם ביישובים השונים אצל יוצרות מקומיות אשר מעבירות הן סדנאות למשפחות ולקבוצות והן חוגים שונים לילדים ולמבוגרים.
אז שבו עם ילדיכם ל"שיחת חוגים" ודפדפו בחוברת בחוגים שמתפרסמות בימים אלו באזורכם, וגם באתרי האינטרנט של של המועצה האזורית או באתר זה למציאת החוג המושלם עבור ילדיכם.